اکرمی در نشست خبری پیرامون انتخابات گفت: مقدمات انتخابات در استانداری شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در نشست خبری پیرامون انتخابات گفت: مقدمات انتخابات در استانداری شکل کرفته و به نوعی فعالیت‌های ستاد انتخابات استان آغاز شده است.

اکرمی افزود: هم اکنون دو جلسه مشترک با هیئت نظارت در استان مرکزی برگزار شده و گفتگو‌های سازنده بین فرمانداران و هیئت نظارت گرفته که در آینده‌ای نزدیک با هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی هم نشست‌های مشترک برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: تمامی تمهیدات بهداشتی برای یک انتخابات ایمن در نظر گرفته شده و عمدتا فضا‌های باز برای شعب اخذ رای قابل استفاده خواهد بود و تمامی موازین بهداشتی برای برگزاری یک انتخابات سالم رعایت خواهد شد.

تصمیم مشخصی در خصوص انتخابات الکترونیک اتخاذ نشده

معاون سیاسی، امنیتی و احتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: هنوز هیچ تصمیم مشخصی در خصوص انتخابات الکترونیک اتخاذ نشده، اما احتمال می‌رود حداقل در شهر‌های بزرگ استان بتوان انتخابات شورای شهر را به صورت الکترونیکی برگزار کرد.

او ادامه داد:مانند سایر نقاط کشور در استان همدر ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ چندین انتخابات برگزار می‌شود و علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا، انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی هم در تفرش، آشتیان و فراهان برگزار خواهد شد.

اکرمی تصریح کرد: زمان ثبت نام داوطلبین میان‌دوره مجلس شورای اسلامی در استان ۸ فروردین سال آتی و زمان ثبت نام داوطلبین شورا‌های شهر ۲۰ اسفند سال جاری و شورا‌های روستا ۱۶ فروردین سال آتی است

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.