پوراحمد گفت: عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ چشمه ماهی شهرستان تازه تاسیس هلیلان به طور کامل انجام شده و امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ایستگاه پمپاژ چشمه ماهی هلیلان با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

علی پوراحمد مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام در آیین بهره برداری از ایستگاه پمپاژ چشمه ماهی شهرستان هلیلان اظهار کرد: عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ چشمه ماهی شهرستان تازه تاسیس هلیلان به طور کامل انجام شده و امروز به بهره برداری رسید.

علی پوراحمد با بیان اینکه این پروژه در مدت یک سال به انجام رسیده است، افزود: ایستگاه مذکور تامین کننده آب هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی شهرستان هلیلان است که در اثر سیلاب گذشته دچار خسارت کلی شده بود.

او با تاکید بر اینکه این پروژه از محل اعتبارات سیل تامین اعتبار شده است، بیان کرد: برای بازطراحی کامل این پروژه و عملیات اجرای ایستگاه پمپاژ ، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام اظهار کرد: لایروبی کانال‌های انتقال آب نیز در دست اقدام است که پس از آن در هفته آینده آب به  کشاورزان تحویل داده خواهد شد.

چشمه ماهی روستایی از توابع بشهرستان هلیلان بیش از یک هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.