استاندار زنجان گفت: با افرادی که با ایجاد اختلال در بازار مسکن به دنبال منافع شخصی خود هستند برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان گفت: ۲۸ هزار و ۶۹۱ نفر در استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن نام نویسی کردند که ۱۴ هزار نفر آن‌ها واجد شرایط بودند و مشکل تأمین مسکن برای احداث واحد‌ها نداریم.


او  بااشاره به اینکه کسانی که در این طرح شرکت کرده اند خواست تا فریب کسانی که قصد دارند بازار مسکن را متلاطم کنند نخورند، گفت:  چرا که در استان زنجان به هیچکس اجازه دخالت در حوزه مسکن را نمی‌دهیم و با افرادی که به دنبال منافع شخصی خود هستند و با ایجاد اختلال در بازار قصد دارند به خواسته‌های خود برسند برخورد خواهد شد.


رئیس شورای مسکن استان زنجان همچنین از اعضا خواست با تشکیل تیم‌های تخصصی کاری مشائل و مشکلات را قبل از جلسات بررسی کنند و برای تصمیم و تصویب نهایی در شوراء مطرح کنند.


استاندار زنجان گفت: اگر در حوزه عمرانی و به ویژه اجرای طرح اقدام ملی مسکن می‌خواهیم موفق شویم باید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید الگو باشد چرا که در آن ستاد تمام تصمیم‌های مهم در میدان گرفته شود و در حوزه مسکن نیز باید هر ۲هفته یکبار با حضور میدانی همه عوامل دخیل در این حوزه گزارش داده شود.


او ادامه داد: اگر در حوزه مسکن نظارت‌ها جدی باشد شاهد تخلف و سودجویی عده‌ای خاص نخواهیم بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.