کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز و فردا جوی نسبتا آرام در سطح استان کرمان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: برای امروز و فرداجوی نسبتا آرام در سراسر استان پیش بینی می‌شود که این شرایط جوی تاروز چهارشنبه در استان حاکم است.

او افزود: روز‌های پنج شنبه و جمعه وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی در روز‌های پایانی هفته در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود که این ناپایداری‌های جوی تا هفته آینده در سطح استان ادامه دارد.

سلاجقه افزود:در حالی که مردم کهنوج ومنوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار  با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار