امیر سرتیپ دوم فولادی گفت: شهید سلیمانی هم آموزگار چگونه زیستن، چگونه بودن و چگونه طلب کردن و شهادت بود و هم عمر خود را به مجاهدت، سپری کرد.

امیر سرتیپ دوم محمد رضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ظهر امروز ضمن ادای احترام و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی همه نیرو‌های مسلح بوده و خواهد بود، گفت: طلیعه سفر خود به کرمان را زیارت مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دادیم و امیدواریم بتوانیم راه این شهید را در ارتش ادامه دهیم.

او افزود: رسالت اصلی نیرو‌های ارتش در مسئولیت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت است و شهدا الگوی تمام عیار ما در کار و زندگی هستند.

امیر سرتیپ دوم فولادی تصریح کرد: شهید سلیمانی هم آموزگار چگونه زیستن، چگونه بودن و چگونه طلب کردن و شهادت بود و هم  عمر با برکت خود را به مجاهدت، تلاش و ایثار و فداکاری سپری کرد.

او گفت: این شهیدان می‌توانند الگوی بسیار خوبی برای همه سربازان در نیرو‌های مسلح، غیرنظامی‌ها، مجاهدان و مسئولان سیاسی باشند که چگونه خدمت کنند. 

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با بیان اینکه هدف ما ادامه راه مکتب شهید سلیمانی است، تصریح کرد: هدف از حضور در مزار شهید سلیمانی، تجدید بیعت با آرمان‌های این شهید بزرگوار است. 

او بیان کرد: از خداوند می‌خواهیم که بتوانیم راه شهید سلیمانی را دنبال کنیم و سرباز خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار