حمیدرضا حاجی بابایی گفت: اکنون بعد از ۴۲ سال، مردم پای این انقلاب ایستاده اند و تربیت شده این انقلاب، شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در گلزار شهدای کرمان با اعلام اینکه مقاومت و ایستادگی سرلوحه کار سردار سلیمانی است، گفت: به خوبی می‌توان فهمید، چرا مقام معظم رهبری از وی به عنوان یک مکتب نام می‌برد.

او افزود: امروز می‌توان دید، هرجا یک قدم جلوتر بوده ایم، قطعاً پای اسلام و ارزش‌ها به میان بوده است و هرجا اسلامی و قرآنی عمل کرده ایم، موفق بوده ایم.

حاجی بابایی تصریح کرد: اکنون بعد از ۴۲ سال، مردم پای این انقلاب ایستاده اند و تربیت شده این انقلاب، شهید سلیمانی است و مردم وی را دوست دارند و اطاعت از رهبری رمز موفقیت اوست.

او با اشاره به اینکه ایران اکنون با مقاومت در برابر تحریم‌ها ایستاده است، بیان داشت: امروز اقتصاد لیبرال فاصله طبقاتی ایجاد می‌کند و اشرافی گری، بزرگترین دشمن انقلاب است و تفکر سردار سلیمانی این بود که یک لقمه از مردم نخورد و هرگز اشرافی گری نکرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا یک زبان بیشتر نمی‌داند و آن زبان ایستادگی و مقاومت است که برای ملت ما هیچ گاه تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار