تا ساعاتی دیگر مردم دیار کریمان در صحنه آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌، شکوه وحدت، عزت، عظمت و اقتدار خویش را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ملت انقلابی ایران اسلامی هر سال در ایام دهه فجر که رنگ و بوی شهر با سرود‌های انقلابی و بنر‌های رنگارنگ در خیابان‌ها و پرچم‌های سه رنگ در میادین شهر‌ها جلوه خاصی پیدا می‌کرد، خود را برای برپایی جشن پیروزی و راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می‌کردند، اما امسال قرار است جشنی متفاوت را تجربه کنیم و با توجه به این که در یک سال اخیر حضور ویروس کرونا را در اجتماعات پذیرفته ایم، قرار است، برای حفظ سلامتی مردم به صورت خودرویی و فضای مجازی چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب را با شکلی متفاوت جشن بگیریم.

مسئولان و دست اندرکاران هم از مدت‌ها پیش گفته بودند اگر وضعیت همه‌گیری کرونا همچنان پایدار باشد، برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن را به صورت گسترده و مانند سال‌های پیش نخواهیم داشت.

امسال، همزمان با ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی خودرویی خانوادگی همزمان با سراسر استان در شهر کرمان نیز در محور هفت باغ علوی برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن از ابتدای هفت باغ علوی از سمت کرمان آغاز می‌شود و به طول ۱۵ کیلومتر تا مقابل پارک لاله‌های مقاومت ادامه دارد.

علاوه بر این مردم می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

بدین ترتیب، ملت انقلابی ایران اسلامی امروز، اینگونه در سراسر کشور در صحنه آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، شکوه وحدت و همبستگی ملی، عزت، عظمت و اقتدار خویش را به‌نمایش می‌گذارند و با آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه زهرا
۱۵:۳۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
ان شاءالله که بتونیم این انقلاب را به دست آقا امام زمان برسانیم
آخرین اخبار