مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش ۳۳ درصدی تردد مسافران در ۱۰ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در استان به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به کاهش آمار تردد مسافران حمل و نقل عمومی جاده‌ای در ۱۰ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در استان کرمانشاه به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت : مسافران جاده‌ای جابجا شده از طریق ناوگان اتوبوسی استان ۴۸۷ هزار و ۴۰۴ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال که ۸۷۶ هزار و ۸۲۹ نفر بوده کاهش ۴۴ درصدی داشته است.

او گفت : تعداد مسافران جاده‌ای جابجا شده از طریق ناوگان مینی‌بوس در ۱۰ ماهه نخست امسال ۸۴۳ هزار و ۴۹۳ نفر و در مدت مشابه پارسال یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۷۳۶ نفر بوده که رشد منفی ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: تعداد مسافران جاده‌ای جابجا شده از طریق خودرو‌های سواری در ۱۰ ماهه نخست امسال ۶۴۶ هزار و ۴۸۱ مسافر و در مدت مشابه پارسال ۷۷۹ هزار و ۹۲۳ نفر بوده که کاهش ۱۷ درصدی داشته است.

او به مجموع مسافران جاده‌ای جابجا شده از طریق سیستم حمل و نقل عمومی و خودرو‌های سواری اشاره کرد و ادامه داد: مجموع تعداد مسافران جاده‌ای جابجا شده در ۱۰ ماهه نخست امسال یک میلیون و ۹۷۷ هزار و ۳۷۸ نفر و در مدت مشابه پارسال سه میلیون و ۱۸۰ هزار و ۴۸۸ نفر بوده که کاهش ۳۸ درصدی را به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا نشان می‌دهد.

کاهش ۲۸ درصدی صورت وضعیت‌های صادره در کرمانشاه

کرمی با اشاره به آمار صورت وضعیت‌های صادره اتوبوسی در ۱۰ ماهه ابتدایی امسال گفت: ۳۲ هزار و ۱۴۲ صورت وضعیت صادره اتوبوسی در ۱۰ ماهه ابتدایی امسال ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال که ۴۶ هزار و ۶۹۵ عدد بوده رشد منفی ۳۱ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۵۲ هزار و ۸۲۲ صورت وضعیت مینی‌بوس صادر شده که نسبت به مدت مشابه خود در پارسال که ۹۱ هزار و ۷۱۱ عدد بوده ۴۲ درصد کاهش داشته است.

او به صورت وضعیت‌های صادره خودرو‌های سواری در ۱۰ ماهه ابتدایی امسال اشاره کرد و گفت: ۱۷۹ هزار و ۹۷۴ صورت وضعیت خودرو سواری صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال که ۲۰۱ هزار و ۱۷۲ عدد بوده کاهش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.

کرمی افزود: مجموع صورت وضعیت‌های صادره اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در ۱۰ ماهه نخست امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش ۲۲ درصدی داشته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.