حاتمی گفت: در سرپل ذهاب اقدامات توسعه‌ای مناسبی در جهت تولید ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : پروژه‌هایی که امروز افتتاح شد، پروژه‌هایی بسیار خوب و اثرگذار هستند و حاصل کار، تلاش، همکاری و همگرایی مجموعه مدیریت ارشد استان و مسئولان شهرستان است.

او گفت : هرچند کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، ولی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی تعطیل نشده‌اند و با شتاب دنبال می‌شوند.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه با وجود بحران زلزله، اتفاقات توسعه‌ای مناسبی در سرپل ذهاب رخ داده است افزود: این شهرستان از یک موقعیت بسیار استراتژیک برخوردار است و یک منطقه تولیدی در حوزه کشاورزی و برخی اقلام صنعتی محسوب می‌شود.

حاتمی ادامه داد: سرپل ذهاب به عنوان یک پشتیبان قوی برای مرز‌های تجاری ما محسوب می‌شود و بخش عمده‌ای از لجستیک این حوزه را بر عهده دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه طرح گرمسیری را یک هدیه بزرگ از طرف نظام دانست و گفت: بخش عمده‌ای از این پروژه در سرپل ذهاب اجرا می‌شود. اکنون قطعه یک به بهره برداری رسیده و موضوع آبی کردن همه اراضی تحت پوشش و زیرساخت‌های آن انجام می‌شود. انجام قطعه دوم هم که شهرستان سرپل ذهاب و گیلانغرب را تکمیل می‌کند در دستور کار است.

او به پتانسیل‌های سرپل ذهاب  در حوزه خدمات و گردشگری اشاره کرد و گفت: در زمینه تجارت بین الملل، لجستیک و حمل و نقل بستر بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان وجود دارد و طرح‌های توسعه‌ای بر مبنای تقویت این حوزه، تدوین شده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.