مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ارائه خدمات درمانی رایگان به ۱۷۳ نفر از خانواده‌های کم بضاعت این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از طرح ویزیت و درمان رایگان بیماران نیازمند خبر داد و گفت: بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی بعثت همدان با مشارکت اداره اوقاف شهرستان تویسرکان در حسینیه موقوفه مسجد امیرالمومنین (ع) این شهرستان اقدامات درمانی انجام دادند.

او افزود: در این طرح پزشکی ۱۷۳ نفر از خانواده‌های کم بضاعت و دارای بیماری‌های خاص در تخصص‌های مغز و اعصاب، ارتوپدی، ارولوژی، اطفال، فک و صورت، گوش و حلق و بینی، جراح عمومی، مامایی، زنان و زایمان و پزشک عمومی ویزیت شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه به این بیماران به ارزش ۵۷ میلیون ریال داروی رایگان از محل عواید موقوفات تحویل داده شد گفت: کمک به نیازمندان و محرومان به ویژه در حوزه درمانی مطابق با نیت واقف از وظایف مجموعه اوقاف است.

زین العابدینی در پایان سخنانش با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان تویسرکان گفت: ۶۰۰ سبد کالا در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب تأمین و بین نیازمندان توسط مرکز افق این آستان مقدس توزیع شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.