فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان از اهدای یک هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجد سلیمان با اشاره به تداوم برنامه‌های اجرایی برای کمک به همنوعان و مواسات و همدلی با محرومان به منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مرحله دوازدهم کمک‌های مومنانه در ۳ منطقه محروم شهرستان برگزار و یک هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ کیسه آرد به خانواده‌های کم برخوردار اهدا شد.

او با بیان اینکه این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه با رمز یا فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، افزود: بسته‌های معیشتی حاوی برنج، روغن، حبوبات، ملزومات بهداشتی و... بودند که بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شدند.

سرهنگ رحیمی حسینی اهدای یک سری جهیزیه به نوعروس نیازمند را از دیگر برنامه‌های این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه عنوان کرد و بیان داشت: این اقدامات با همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه مسجدسلیمان انجام شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۲۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
فکر کنم با این اوضاع گرونی کالا، اگر رزمایش های کمک های مومنانه تمام بشن، نیازمندان گرسنه بمونن، راه حل توانمند کردن قشر محروم پایین اوردن قیمتهاست که همه بتونن نیازهای اولیه خودشون تامین کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
خدا خیر بده به خیرین که چون توانایی دارن، نیازمندان رو فراموش نکردن