فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران هندیجان از توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با تبریک ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: اهدای کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی به نیازمندان این شهرستان ادامه دارد.

او با بیان اینکه ۸۵۰ بسته کمک‌های مومنانه شامل؛ ۶۰۰ بسته‌های موادغذایی، ۲۵۰ لوازم التحریر و ۲۰۰ کیسه آرد بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد، افزود: هدف از این اقدامات کمک به تامین مایحتاج خانواده‌های بی بضاعت و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا است.

به گفته سرگرد پاسدار قاسمی خشاب مراسم توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری گروه‌های جهادی ناحیه سپاه هندیجان، شورای هماهنگی امور خیریه، گروه‌های جهادی مردمی و خیرین، اداره صمت و اتاق اصناف و کمیته امداد امام راحل با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

با شیوع بیماری کرونا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دستور جمع و کمک‌های مومنانه را صادر کرد و سازمان، ارگان‌ها و گروه‌های مردمی با هدف لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب موادغذایی، ملزومات بهداشتی و نوشت افزار و... کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
دمتون گرم، خسته نباشید