۲۹ قرارداد راکد در جلسه داوری و حل اختلاف شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تعیین تکلیف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت:در هفتمین جلسه شورای داوری و حل اختلاف ۲۹ قرارداد مورد بررسی قرار گرفت که ۱۴ قرارداد با مساحت ۷۵ هزار و ۶۱۹ مترمربع فسخ، ۹ قرارداد با متراژ ۴۱ هزار و ۴۹۵ مترمربع اعطای مهلت مجدد و ۶ قرارداد نیز بمساحت ۴۶هزار و ۸۰۹مترمربع از دستور کار خارج شد.

او افزود: تمام قرارداد‌های مربوط به متقاضیانی که علیرغم تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، هیچگونه ساخت و سازی در زمین صنعتی تحویلی انجام نداده‌اند و آنرا سالیان متمادی نگهداشته اند، فسخ و خلع ید می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه فسخ قرارداد‌های راکد یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم شرکت در راستای رونق تولید است، گفت: این شرکت بدنبال آن است که با فسخ قرارداد‌های راکد و آزادسازی زمین و تحویل به سرمایه‌گذاران جدید، زمینه ورود سرمایه گذارانی که دارای اهلیت سرمایه گذاری هستند را در طرح‌های تولیدی و صنعتی فراهم کند.

موسوی افزود: جلسه داوری براساس اجرای دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و دفترچه قرارداد منعقده واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی و بمنظور بررسی پرونده‌های قرارداد واحد‌های راکد و غیرفعال که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند انجام می‌شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.