رئیس اورژانس رفسنجان گفت: در دو حادثه رانندگی که طی شبانه روز گذشته در محور‌های رفسنجان و انار رخ داد، یک نفر کشته و ۱۶ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسینی زینلی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در دو حادثه رانندگی که از دیشب تاکنون در محورهای رفسنجان و انار رخ داد، یک نفر کشته و ۱۶ نفر مصدوم شدند. 

او افزود: بر اثر برخورد سواری پراید و وانت نیسان در ۱۰ کیلومتری محور کبوترخان به کرمان که ساعت ۲۳ و ۷ دقیقه دیشب رخ داد، متاسفانه راننده پراید  فوت کرد. 

زینلی بیان کرد: سه مصدوم این حادثه نیز بعد از دریافت اقدامات اولیه درمانی از سوی کارکنان اورژانس، به وسیله آمبولانس‌های پایگاه کبوترخان و سوم شهری اورژانس رفسنجان به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان منتقل شدند.

او گفت: صبح امروز نیز در ساعت ۶ و ۲۱ دقیقه در اثر برخورد تریلر و وانت پیکان در یک کیلومتری محور بیاض به انار ۱۳ نفر مصدوم شدند. 

او افزود: مصدومان این حادثه بعد از دریافت اقدامات اولیه درمانی از سوی کارکنان اورژانس با ۶ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های بیاض، احمد آباد، تقی آباد، هرمز آباد اورژانس رفسنجان و کد‌های امام حسین (ع) و اول شهری اورژانس انار به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع)  رفسنجان منتقل شدند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.