سردار شاهوارپور گفت: پیروی از ولایت فقیه عمر انقلاب اسلامی را طولانی کرد و زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران با وحدت و انسجام همواره پشتیبان نظام و رهبری هستند و یوم الله ۲۲ بهمن فرصت مناسبی برای بیان ثمرات و برکات انقلاب اسلامی است.

او افزود: ملت ایران و به ویژه خوزستان با وجود مشکلات فراوان در زندگی و شیوع کرونا بار دیگر حماسه آفریدند و نشان دادند که همواره پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده اند همچنین دشمنان باید بدانند که انقلاب اسلامی موجب فروپاشی آن‌ها و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) خواهد بود.

سردار شاهوارپور اظهار داشت: امسال نیز با وجود بیماری کرونا و شرایط و محدودیت‌های ایجاد شده، بازهم مردم حضور خودشان را به شیوه‌های متفاوت حفظ کرده و بیش از گذشته اتحاد و انسجام خود و اقتدار نظام اسلامی را در جهان به نمایش گذاشتند، امروز مردم با ماشین، موتور و دیگر امکانات باز هم در صحنه حاضر شده و حماسه آفریدند و شکست دوباره‌ای بر پیکره استکبار جهانی وارد کردند که جا دارد از مردم شهید پرور خوزستان و اهواز به دلیل تجدید میثاق دوباره با انقلاب اسلامی تشکر کنم و قطعا دشمن مجددا در این مسیر شکست خواهد خورد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نقطه وحدت آمیز در کشور همه معادلات سیاسی دنیای استکبار را بر هم زد و قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشید، انقلاب اسلامی با خمیرمایه مردمی و پشتیبانی قدرتمند ملت ایران، اکنون حیات ۴۲ ساله دارد و بار دیگر مردم انقلابی و همیشه در صحنه خوزستان با حضور معنادار در روز ۲۲ بهمن ماه از نظام اسلامی قاطعانه حمایت کردند.

رژه خودرویی و موتوری به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از پل طبیعت در بلوار ساحل غربی تا مصلی اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.