حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه یوم الله ۲۲ بهمن روز به یاد ماندنی برای مردم است گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز مردم در امنیت، استقلال و آزادی کامل هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سید علیرضا ادیانی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا که امروز به عنوان سخنران ویژه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی در مصلی شهر ایلام، سخنرانی می‌کرد،گفت: یوم الله ۲۲ بهمن، روزی است که حکومت نظام اسلامی ایجاد و رژیم منحوس پهلوی نیز فروپاشیده شد.

او افزود: حکومت پهلوی رژیم شاهنشاهی وابسته‌ترین حکومت در جهان بود و تمام تصمیمات آن با مشورت کشوری غربی اتخاذ می‌شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اظهار کرد: رژیم شاهنشاهی پهلوی در طول مدت حکومت خود هیچ خدماتی به مردم ایران ارائه نداد و این ملت تنها محکوم به سیاست‌های وابسته، مفسدانه و ظالمانه بودند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی افزود: در زمان حکومت پهلوی تقریبا کلیه روستا از آب آشامیدنی برخوردار نبودند و تمام تمرکز آن دولت آباد کردن چند شهر بزرگ کشور بود.

او با بیان اینکه در زمان حکومت شاهنشاهی پهلوی مردم از حداقل امکانات رفاهی نیز بهره مند نبودند، اعلام کرد: انقلاب اسلامی پایان خط استعمارگری حکومت طاغوت بود و مردم ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی این انقلاب را ایجاد کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اضافه کرد: حکومت جمهوری اسلامی با محوریت نقش مردم ایجاد شد و این انقلاب زمینه ساز حضور حضرت، ولی عصر (عج) و نظم اسلامی جهانی خواهد بود.

او اضافه کرد: نظام اسلامی ایران بر پایه احکام شریعت اسلام، دین و ارزش‌های انسانی تاسیس شده است و به تایید آرای مطلق مردم نیز رسید.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه با اشاره به نخستین شعار مردم در زمان انقلاب، گفت: شعار ثابت انقلاب اسلامی ایران که انقلاب، آزادی و جمهوری اسلامی است پس از چهار دهه در کشور محقق شده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه نقش محوری امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع و مدافعان حرم را بی بدیل دانست و افزود: هر جا از سخن از آزادگی، آزادی، عدالت خواهی و قیام باشند یاد و نام امام (ره) در ذهن‌ها خطور می‌کند.

حجت الاسلام ادیانی بیان کرد: به برکت نظامی اسلامی ایران، امروز مردم در امنیت، استقلال و آزادی کامل زندگی می‌کنند و روز به روز بر قدرت اقتدار این ملت در جهان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.