حجت الاسلام ادیانی با اشاره به نقش هدایت‌های پیامبر گونه امام (ره) در جنگ تحمیلی گفت:تکریم ایام الله دهه فجر، عهد بستن با امام و شهداست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سید علیرضا ادیانی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سالن غدیر انتظامی استان و در دیدار با کارکنان انتظامی استان به نقش اثر گذار مرجعیت دینی در معادلات داخلی و بین المللی اشاره کرد و گفت:عنصر دین، مکتب، اعتقادات و باور‌های دینی در شکست دشمن و پیروزی انقلاب و هم چنین جنگ تحمیلی بسیار حائز اهمیت بوده است.

اوجنگ تحمیلی را دانشگاهی انسان ساز دانست و اعلام کرد:شهدایی همانند سردار دل‌ها و مقاومت حاج "قاسم سلیمانی"، بزرگ شده مکتب امام (ره) و همین دانشگاه انسان ساز بود.

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند، انقلاب اسلامی بدون نام و راه امام (ره)، هیچ معنا و جایگاهی نداشت، بیان کرد: هدایت‌های پیامبرگونه امام، نقش تعیین کننده‌ای در اداره و هدایت جنگ تحمیلی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش محوری و کلیدی نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت جامعه اشاره کرد و افزود:امروزه رفتار پلیس با تاسی از ائمه معصومین و رهنمود‌های حکیمانه رهبری (مدظله العالی)، در جامعه به یک الگوی رفتاری تبدیل شده و از محبوبیت مطلوبی برخوردار است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.