مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: بخشی از مشکلات آب شرب روستا‌های پلدختر با اجرای پروژه‌های در دست اجرا برطرف می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حمید رضا کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه برای حل مشکل روستا‌های جنوب پلدختر مناقصه تامین آب و خط انتقال پاعلم در حال انجام است اظهار داشت: پیمانکار خط انتقال آب شرب چم شهران در منطقه مستقر و در حال اجرای پروژه است، حفاری چاه واشیان نیز تا پایان سال انجام می‌شود و بنیاد علوی خط انتقال این پروژه را انجام می‌دهد.

کرموند افزود: چاه ۱۲۰ متری زیودار در حال انجام است و حفاری آن به زودی به آب برخورد می‌کند و چاه روستای چم مهر هم در حال حفر است.

او عنوان کرد: بخشی از مشکل آب شرب روستا‌های پلدختر با اجرای این پروژه‌ها برطرف می‌شود، ولی به معنای حل همه مشکلات نیست و آب و فاضلاب در حال تلاش برای رفع مشکلات آب شرب روستا‌ها است که در فصل تابستان مشکل نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه سیاست آب و فاضلاب این است که روستا‌هایی که جمعیت بیشتری دارند و تحت پوشش آبفا هستند مشکلاتشان را برطرف کنیم تصریح کرد: بیش از ۵۵ درصد روستا‌ها استان لرستان از آب شرب بهره‌مند شده‌اند و ما تلاش می‌کنیم که تا دو سال آینده تحولات بزرگی در حوزه آب شرب روستا‌ها اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.