سیلاوی پروژه‌ها و برنامه‌های متنوعی که در ایام الله دهه فجر امسال اجرایی شدند را تشریح کرد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه، چهل و دومین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) گفت: کلنگ زنی، افتتاح و اجرای پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی و... در ایام خاص از جمله دهه مبارک فجر انجام می‌شوند.

او افزود: علیرغم شیوع بیماری کرونا در کشور و استان خوزستان، با برنامه ریزی‌های انجام شده موفق شدیم تعدادی زیادی از این پروژه‌ها را در روز‌های پایانی دهه مبارک فجر با همکاری و مشارکت ستاد برنامه‌های ۲۲ بهمن اجرا و افتتاح کنیم که از آن جمله می‌توان به اهدای واحدمسکونی به مدد جوی کمیته امداد امام خمینی (ره) دشت آزادگان در روستای بنده این شهرستان اشاره کرد.

سیلاوی افتتاح پروژه بهسازی مدرسه حضرت خدیجه (س) دشت آزادگان با مشارکت بسیج سازندگی و آموزش و پرورش، تقدیر از تیم‌های برگزیده مسابقات ورزشی جام بهمن دانش آموزی شهرستان، افتتاح کانون علم و فن آوری در دانشگاه پیام نور دشت آزادگان، افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های مهارت آموزان فنی و حرفه ای، برگزاری نماز وحدت و همچنین نور افشانی شهر‌ها را از برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.