فرماندار دشت آزادگان گفت: ۳ پروژه عمرانی روستایی در بخش مرکزی این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسیدند.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: افتتاح ۳ پروژه عمرانی روستایی در بخش مرکزی این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد.

او با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن و همچنین پشتیبانی نماینده مردم شهرستان در خصوص تامین اعتبار تعداد زیادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان افزود: پروژه‌های عمرانی امروز بهسازی کامل روستای بنده بیت سلیط شامل؛ جوی و جدول، آسفالت معابر، پیاده رو سازی، سنگ فرش و ... به مساحت ۲۳ هزار مترمربع بود که اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

سیلاوی جدول گذاری، روشنایی و فضای سبز روستای جلیزی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال را دومین پروژه عمرانی روستایی افتتاح شده عنوان کرد و اظهار داشت: پروژه سوم در زمینه گازرسانی به شهرک دامداران جلیزی بود که بحمدالله تکمیل و در همزمان با ایام پر برکت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.