سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت باغملک گفت: کار توزیع ۴۰ تن روغن خوراکی با قیمت مصوب دولتی در شهرستان و روستا‌ها به زودی انجام می‌شود.

باقری سرپرست اداره صمت باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۴۰ تن روغن خوراکی طی هفته جاری جذب و در کل شهر‌ها و روستا‌های شهرستان، صنف‌های قنادی، رستوران ها، شیرینی پزی و ساندویچی توزیع می‌شود.

او در ادامه بیان داشت: ۱۰ تن روغن طی هفته گذشته در روستا‌های شهرستان باغملک و شهر‌های تابعه به تعداد خانوار با هماهنگی بخشداران و دهیاران و شورا‌ها توزیع شد.

باقری با اشاره به تلاش برای تامین روغن خوراکی خانوار‌ها افزود: ان شاءالله با این جذب و توزیع و باتوجه به توزیع‌های قبلی، دیگر مشکل کمبود روغن نخواهیم داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت باغملک ادامه داد: نگرانی از بابت کمبود روغن وجود ندارد و از مردم تقاضا می‌شود که بیشتر از مقدار مصرف خود، روغن جمع آوری نکنند.

پیش از این عبدالرحمان ناصریان معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت خوزستان گفت: فروش هر گونه کالا در کنار روغن نیز ممنوع بوده و تحت عنوان فروش اجباری شناخته می‌شود که غیر قانونی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.