دبیرستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: اکنون ۱۱۳ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند؛ ۱۵نفر بیشتر از دیروز.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیرستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۱۱۳ نفر در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۶ نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه امروز فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، در استان به ثبت نرسید، ادامه داد: تا ۲۰ بهمن، ۸۶۳  نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۹ نفر مشکوک به کرونا بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۰ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۶ نفر با کمک دستگاه  نفس می‌کشند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و ۶۷ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تاکید کرد: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است و همه باید اصول بهداشتی را رعایت کنند. از مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.