۱۱ ماه پیش بود که پای کرونا به استان بوشهر باز شد و به گفته دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان تا امروز ۱۸ هزار و ۸۴۲ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۸۶ بیمار در این بخش‌ها مراقبت می‌شوند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار از بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند که از این تعداد ۶ نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: امروز یک مورد مشکوک فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید. فرد فوت شده آقایی با ۷۲ سال سن بود که بیماری زمینه‌ای فشار خون و تیرویید داشت.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۳ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد پنج نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و ۸۴۲ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، تعداد جانباختگان کرونا در استان را تا کنون ۸۵۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۹ نفر مشکوک به این ویروس بوده‌اند.

کشمیری تاکید کرد: کرونا همچنان در بین ما وجود دارد و برای ریشه کن کردن این ویروس باید استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.