دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: کرونا ۲ قربانی دیگر در این استان گرفت تا مجموع جانباختگان ناشی از ابتلا به این ویروس به ۸۵۷ نفر برسد.

کرونا امروز ۲ قربانی در بوشهر گرفتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: : در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار از بستری‌ شدگان بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد سه نفر مبتلا به کرونا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: امروز دو نفر به علت ابتلا به کرونا با ۷۳ و ۴۹ سال سن و داشتن سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت، سرطان و بیماری قلبی در استان بوشهر فوت کردند.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد پنج نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و ۶۶۷ مبتلا به این بیماری شناسایی شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: مجموع جانباختگان کرونا در استان، به ۸۵۷ نفر رسیده است که از این تعداد ۸ نفر مشکوک به کرونا بوده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.