دو نفر در ۲۴ ساعت گذشته به تعداد قربانیان کرونا در استان بوشهر افزوده شدند تا تعداد جانباختگان این ویروس به ۸۶۳ نفر برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به گفته دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده و  اکنون ۹۸ بیمار در بخش‌های کرونایی در حال درمان هستند.

دکتر سعید کشمیری افزود: در همین مدت، ۱۸ نفر نیز با حال خوب از بخش‌های کرونایی راهی خانه شده‌اند که از این تعداد ۱۰ نفر به کرونا مبتلا بودند.

او ادامه داد: امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید که یک نفر، آقایی ۵۸ ساله بود بدون سابقه بیماری زمینه‌ای و دیگری خانمی ۵۵ ساله با بیماری زمینه‌ای فشارخون و دیابت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: تاکنون ۸۶۳ نفر در استان بوشهر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۹ نفر مشکوک به این بیماری بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری گفت: اکنون ۲۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه پرستاری می‌شوند که پنج نفرشان با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

 دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از زمان پیدایش کرونا در استان تا کنون، ۱۸ هزار و ۹۹۰ بیمار مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

کشمیری مانند روزهای گذشته تاکید کرد: کرونا همچنان در بین ما وجود دارد و برای ریشه کن کردن این ویروس باید استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی بگیریم.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.