بهرامی گفت: سیاست اول و آخر آمریکا یکی بوده و این سازمان سیا است که این کشور را اداره می‌کند و با تغییر در کاخ سفید اتفاقی نمی‌افتد.

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسمی در سازمان قضائی نیرو‌های مسلح با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس برای سازمان‌های قضائی نیرو‌های مسلح در در سراسر کشور پخش شد، حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح گفت: امروز رسالت داریم که صدای اسلام را به گوش جهانیان برسانیم و تمام مسائل، مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم و قدردان انقلاب اسلامی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه امروز افتخار جهان اسلام ایستادگی ایران اسلامی در مقابل تمام کفر است، افزود: زمانی که مانور نیرو‌های مسلح آغاز می‌شود آمریکایی‌ها از خلیج فارس عقب نشینی می‌کنند.

وی خطاب به کسانی که چشم به تغییرات در سیاست آمریکا به ‌واسطه تغییر رئیس جمهور دارند، گفت: سیاست اول و آخر آمریکا یکی است و این سازمان سیا است که این کشور را اداره می‌کند و با تغییر در کاخ سفید، اتفاقی نمی‌افتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار