۳ نفر از جوانان فعال حوزه‌های دانشگاهی اجتماعی و سیاسی از تشکیلات سیاسی نسل نو رونمایی کردند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی صیادشیرازی، حامد علامتی و مهدی اقراریان ۳ نفر از جوانان فعال در حوزه‌های دانشگاهی اجتماعی و سیاسی با دعوت از جوانان ضمن بیانیه‌ای، از تشکیلاتی جدید با نام "نسل نو" رونمایی کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

"نسل نو" پس از ماه‌ها جلسات فشرده با جمعی از صاحب نظران و دوستان جوان دلداده به انقلاب و رهبری عزیز از عموم جوانان و علاقه‌مندان دعوت می کند با قرار گرفتن در کنار هم و تشکیل جمعی منسجم برای تحول و تغییر در شرایط کنونی کشور روز‌های پر امید و نشاطی را رقم زنند.

"نسل نو" با عبور از جریان‌های تکراری و البته مشورت از نظر بزرگان خواستار عملیاتی شدن بیانیه گام دوم رهبرانقلاب با پرهیز از نگاه افراط و تفریطی به جوان‌گرایی بوده و در این راستا دست همه دوستداران انقلاب با گرایش و نظرات مختلف را می فشاریم تا انشالله وحدت ملی را با نسل نو ایجاد نماییم.

وضعیت امروز کشور جز با نگاهی ملی و در کنار هم بودن ما تغییر نخواهدکرد و اینک ما ۳ نفر نیز با کنار گذاشتن تعلقات شخصی و سیاسی، پرهیز از قدرت طلبی و کمک فکری و عملی برای عبور از شرایط کنونی دور هم جمع شده‌ایم و از همه دوستان جوان خود دعوت می‌کنیم تا به "نسل نو" پیوسته و ما را یاری دهند.

در این مسیر گر چه معتقد به تحول و اصلاح هستیم، اما از همفکری «نسل گذشته» عبور نخواهیم کرد، ولی از آنان انتظار داریم ما را درک کنند، چرا که "نسل نو" از تکرار ناموفق برخی روش‌ها و افراد عبور کرده و رویکردی متفاوت را دنبال خواهد کرد.

نسل نو؛ امیدوار، مصلح، تمدن ساز

مهدی صیادشیرازی

حامد علامتی

مهدی اقراریان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار