یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: باید تکلیف خود را روشن کنیم که چه چیزی را می‌خواهیم اصلاح کنیم و تا کجا توانایی اصلاح داریم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم اصغرزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب در ارتباط مجازی در همایش مردم و انتخابات ۱۴۰۰ گفت: امروز اصلاح طلبان به چند دسته تقسیم شده اند، گروهی دولت آقای روحانی را نقد می‌کنند و گروهی هم وقتی اسم دولت روحانی می‌آید، دهانشان آب می‌افتد.

او افزود: اگر قبول کنیم یک پایه اصلاح طلبی اسلام رحمانی است، پایه دیگر آن قانون اساسی است؛ به عنوان اصلاح طلب یک قانونی را گرفتیم و پذیرفتیم که می‌توانیم با مردم ارتباط بگیریم و تاثیرگذار باشیم، پس نباید توجیه گر وضعیت موجود باشیم.

اصغرزاده ادامه داد: باید مردم را به این امید برسانیم که اگر صحبت از اصلاح طلبی می‌کنیم، باید بگوییم کدام بخش را می‌خواهیم اصلاح کنیم و از کدام ظرفیت‌های قانون می‌خواهیم استفاده کنیم.

او افزود: برخی می‌گویند اصلاح طلب خوب اصلاح طلب مرده است و حق ندارد نسبت به هیچ موضوعی اظهار نظر کند و به دنبال درجه بندی شهروندان با معیار‌های خودشان هستند.

اصغرزاده عنوان کرد: قرار است مردمی را پای صندوق‌های رای بیاوریم که آحاد جامعه هستند و قشر‌ها و طبقات مختلف جامعه را در بر بگیرند همه اصناف را شامل می‌شود.

او همچنین گفت: باید تکلیف خود را روشن کنیم که چه چیزی را می‌خواهیم اصلاح کنیم و تا کجا توانایی اصلاح داریم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان گفت: ما طرفدار اسلام و انقلابیم و قصد داریم در انتخابات شرکت کنیم؛ هر بحثی از اصلاح طلبی نوین که قادر نباشد حرف مردم را بزند باطل و ناقص است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
نه تنها اصلاح طلب ونه تنهااصول گرا بلکه علت اصلی اینکه خدا مسلمان را بر غیر مسلمان ترجیح میدهد :داشتن واکنش وعکس العمل اجتماعی است واین جز واجبات دین است :تائمرون بالمعروف وتنهون المنکرهماگونه که ما نباید تابع غرب باشیم نباید تابع سهم خواهان قدرت باشیم فساد ومفسد دشمن عدالت هستند هر که می خواهد باشد در سایه نشستن و منتظر فرصت بودن وسایه نشینی وعافیت طلبی عده ای ما را گرفتار کرده وگر نه تکلیف ما با خارج کاملا"روشن است ما کشور های دوست مثل چین وروسیه وخیلی کشور های خوب داریم کعبه ما که امریکا وغرب نیست ورزق وروزی که دست امریکا واسراییل نبوده
آخرین اخبار