مهدوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار بازرسی از اصناف مختلف شهرستان دهلران انجام شده و ۲۳۶ پرونده به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال به تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مرتضی مهدوی رئیس اداره صمت دهلران در حاشیه بازدید تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهرستان دهلران ،گفت: از ابتدای امسال تاکنون ، ۶ هزار بازرسی از اصناف مختلف شهرستان انجام شده و ۲۳۶ پرونده به ارزش ریالی بیش از ۲۲ میلیارد ریال به تعزیرات ارسال شده است.

او مطرح کرد: پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات نشان می‌دهد که بازرسان در شهرستان فعالیت لازم را دارند.

مهدوی بیان کرد: امیدواریم با تعامل بیشتر با سازمان تعزیرات ، رسیدگی به این پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن انجام شود تا اثر خود را بر بازار بگذارد.

رئیس اداره صمت دهلران با بیان اینکه هر گونه فروش اجباری به‌ عنوان تخلف صنفی محسوب می‌شود و کسی حق فروش اجباری را ندارد ، اظهار کرد: فروش اجباری بهانه‌ای برای گرانفروشی است اما این مساله هیچ وقت از مبداء تولید کالا انجام نخواهد شد و تولید کننده‌ای که کالای اصلی را ارائه می‌دهد کالای جانبی را ارائه نمی‌دهد.

او بیان کرد: عرضه کننده‌ای که به هر بهانه‌ای کالای جانبی را می‌فروشد، باید اسناد لازم را ارائه دهد در غیر اینصورت اقدام وی بهانه‌ای برای گرانفروشی در حق مردم است.

مهدوی مطرح کرد: بازرسان در سطح بازار حضور دارند، اما مردم و رسانه‌ها بهترین بازرس هستند که باید با ما در این زمینه همکاری کنند و تخلفات صنفی را اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.