سرهنگ علیرضا حسین زاده گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۹ تصادف فوتی در جاده‌های استان به وقوع پیوست که ۱۵۵ نفر در این حوادث جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته ۲۴۳هزار و ۸۳۸تخلف حادثه ساز در استان رخ داده است .


بیشتر بخوانید 


سرهنگ حسین زاده افزود: در این مدت تعداد تصادفات فوتی ۸درصد و آمار جان باختگان ۹درصد نسبت به مدت مشابه پارسال  کاهش داشته است.

او با اشاره به این که در این مدت هزار و ۱۴۶مورد تصادف جرحی در محور‌های استان به وقوع پیوست افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال با کاهش ۲۴درصدی همراه بوده است.

او با بیان این که هزار و ۴۱۹نفر بر اثر تصادفات مجروح شدند افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۴درصد کاهش داشت.

سرهنگ حسین زاده گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۹۱۴  تصادف خسارتی در محور‌های استان به وقوع پیوست که در مقایسه با مدت مشابه پارسال  ۲۳درصد کاهش داشت.

او همچنین به تعداد کل تخلفات رانندگی در جاده‌های استان طی امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۶۳هزار و ۷۱۲مورد تخلف رانندگی به ثبت رسید که از این تعداد ۲۴۳هزار و ۸۳۸مورد حادثه ساز بود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.