محمدحسین فروزان‌مهر به منظور سفر یک روزه به استان مرکزی وارد اراک شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  محمدحسین فروزان‌مهر معاون مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه قضائیه به منظور سفر یک روزه به استان مرکزی وارد اراک شد و مورد استقبال رئیس محترم شورای قضایی استان و جمعی از معاونین قرار گرفت.

حضور در قطعه مدافعین حرم گلزار شهدای اراک و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، حضور در اداره کل بازرسی استان مرکزی و افتتاح سالن ورزشی شهید قاسم سلیمانی مربوط به اداره بازرسی کل استان مرکزی در خیابان قائم مقام اراک از جمله برنامه‌های سفر معاون قوه قضائیه به اراک است.

فروزان‌مهر در این سفر همچنین مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی کوثر دادگستری کل استان مرکزی واقع در کمربندی شمالی اراک را افتتاح خواهد کرد و از پروژه‌های عمرانی در دست احداث مصوبه سفر ریاست قوه قضاییه در خانه‌های سازمانی دادگستری دیدن می‌کند.

جلسه شورای قضایی استان مرکزی در حوزه ریاست کل دادگستری کل با موضوع بررسی پروژه‌های مصوب سفر ریاست قوه قضاییه به استان در تیر ماه ۹۹، بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی دادگستری و سازمان‌های تابعه در استان مرکزی و دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی از دیگر برنامه‌های سفر معاون قوه قضائیه به استان مرکزی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
m
۰۷:۵۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
برخورد کنید با مفسدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
برخورد قانونی با مهندسان ناظر ساختمان که امضافروشی و مهر فروشی میکنند .