حجت الاسلام موسوی گفت: در دستکاه عدلیه فقط اجرای عدالت بر مبنای قانون پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در شورای قضایی استان مرکزی گفت: در دستکاه عدلیه جایگاه و جهت اهمیتی ندارد و فقط اجرای عدالت بر مبنای قانون پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بررسی مسائل و‌مشکلات درون و برون سازمانی در شورای قضایی استان مرکزی افزود: تحقق کارآمدی یکی از اهداف بسیار مهم سند تحول قضایی است.

او اضافه کرد: سند تحول قضایی یکی از اقتخارات قوه قضاییه طی ۴۰ سال گذشته و سند بسیار مترقی و پیشرفته است که با ساعت‌ها کار کارشناسی برگرفته از تجارب ۴۰ سال گذشته تهیه شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: مجموعه نظام قضایی جمهوری اسلامی باید در راستای این سند به کارآمدی برسد بطوریکه رضایت از نحوه ومیزان و نوع کار در مجموعه ملموس باشد و روحیه جهادی و انقلابی در جهت گره گشایی از مشکلات مردم در آن دیده شود.

او تصریح کرد: بعد بیرونی تحقق کارآمدی بر این است که رضایتمندی در عامه مردم ایجاد شود تا مردم با اطمینان خاطر و خیال آسوده برای احقاق حق خود به عدلیه مراجعه کنند و بدون دغدغه و در کوتاهترین زمان بتوانند به حق قانونی خود برسند.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: مبارزه با فساد از دیگر اهداف سند تحول قضایی است و قوه قضاییه به عنوان میزان در جامعه هر ناراستی و تخلف را می‌بیند قاطعانه با آن برخورد می‌کندو دادگستری استان مرکزی هم مصمم به برخورد قاطع با فساد است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.