فاتح حیدریان ووشو کار با سابقه کردستانی در بخش تالو و تنها نماینده استان در باشگاه پاس ناجا در رقابت‌های لیگ برتر ووشو کشور حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور کار خود را با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی آغاز کرد و پس از برگزاری دیدار‌های رفت و برگشت در مرحله مقدماتی، چهار تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

مرحله نیمه نهایی برگزار شد و طی آن پاس ناجا و دانشگاه آزاد با برتری مقابل بیمه حکمت و مقاومت راهی دیدار نهایی شدند. در دیدار رده‌بندی مقاومت بیمه حکمت را شکست داد و سوم شد، اما پاس ناجا در مبارزه پایانی برابر دانشگاه حاضر نشد تا دانشگاه قهرمان شود. پاسی‌ها در حالی قید حضور در مبارزه پایانی را زدند که در تالو ۴ بر صفر نتیجه را به رقیب پرمهره خود واگذار کرده و آخرین تالوکار خود را نیز به روی تالوفیلد نفرستادند.

فاتح حیدریان ووشو کار پرافتخار کردستانی در گفتگو با تسنیم درباره سطح این رقابت‌ها اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمی به مدت پنج روز برگزار شد و طبق برنامه‌ریزی تیم‌ها در چهار روز نخست مسابقات، در مرحله مقدماتی به صورت رفت و برگشت به رقابت پرداختند و روز پنجم نیز مرحله نیمه نهایی و نهایی برگزار و پرونده لیگ ووشو با شناخت تیم‌های برتر در سال ۹۹ به کار خود پایان داد.

او افزود: مسابقه فینال بین دو تیم پاس ناجا و دانشگاه آزاد اسلامی در بخش تالو برگزار شد، براساس فرم‌های اجرا شده در تالو، تیم دانشگاه آزاد با برتری بر پاس ناجا به عنوان تیم اول انتخاب و مقام دوم کشوری به تیم پاس ناجا رسیده، در دیدار رده‌بندی نیز تیم باشگاه مقاومت مقابل تیم بیمه حکمت ارتش به برتری و به مقام سوم رسید.

ووشو کار پرافتخار کردستانی خاطر نشان کرد: لیگ برتر ووشو در سال ۹۹ از لحاظ کمی و کیفی متفاوت با سال‌های گذشته برگزار شد و با وجود آنکه ووشوکاران به دلیل مشکل کرونا تمرینات منظمی نداشتند، مسابقات بسیار خوب و در سطح بالایی بود. در واقع نحوه برگزاری به شکلی بود که ووشوکار تجربه خیلی خوبی برای حضور در مسابقات معتبر بین‌المللی کسب می‌کند.

حیدریان درباره برنامه‌های آینده خود عنوان کرد: مسابقات آسیایی و جهانی به سال بعد موکول شده و اردو تیم ملی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و من هم به عنوان ورزشکار ملی پوش در این اردو حضور دارم و امیدوارم بتوانم برای استان و کشورم افتخارات لازم را کسب کنم.

لیگ برتر ووشو در این دوره به لحاظ کمی و کیفی تفاوت‌های زیادی با دوره‌های قبل داشت. نحوه برگزاری و سازماندهی رقابت‌ها، جذب حامی مالی، پخش زنده تلویزیونی در مدت ۵ روز، تهیه سالن تمرین و آماده‌سازی و حتی اطلاع‌رسانی نشان از یک فکر خلاق و البته زحمات زیاد چند ماه برای آن خبر می‌داد که از این جهت و حتی با وجود برگزار نشدن دیدار نهایی یک نمره مثبت در کارنامه رئیس جوان و جدید آن یعنی امیر صدیقی بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.