دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فارس، گفت: مسئولان نباید عمل به گام دوم انقلاب را فراموش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فارس، با اشاره به اینکه مسئولان نظام عمل به بیانیه گام دو انقلاب را فراموش کرده‌اند: بیان کرد: اینکه مسئولان در تحقق گام دوم انقلاب کم کاری کرده‌اند را قبول نداریم زیرا هیچ کاری انجام نداده‌اند.

او، تصریح کرد: مسئولان عمل به گام دوم و شعارهای سال را فراموش کرده اند و در اصل باید گفت که دولت جوان و انقلابی بعدی مخاطب بیانیه گام دوم است.

انجوی نژاد، ادامه داد: مخاطب گام دوم بیانیه انقلاب  جوانان هستند که این دولت قابلیت این مهم را ندارد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فارس، با تاکید بر اینکه امروز مردم به دنبال صعود و پیشرفت نیستند، افزود: هر سخنرانی و جلسه‌ای که برگزار می‌شود از فردا وضعیت بدتر شده و کشور به سمت پایین حرکت می‌کند و مشکلات مردم بیشتر می‌شود، و همین که هیچ حرفی نزنند و کاری انجام ندهند مردم رضایت دارند.

او، اضافه کرد: سیاست، اقتصاد و فرهنگ  امروز با مشکلات مختلفی مواجه شده و باید گفت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب که هیچ، این مسئولان کاری کردند که گام اول نیز در حال خراب شدن است.

به دنبال سوپرمن نیستیم

انجوی نژاد با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات خارج شدن مردم از حوزه عناد است، اضافه کرد: سال ۱۴۰۰ می‌تواند برای کشور بسیار سرنوشت ساز باشد، یا اینکه باید با آرمان‌ها خداحافظی کنیم یا اینکه با انتخاب درست، در بهتر شدن وضعیت سهم خواهیم داشت که هر دو این مباحث به مردم بستگی دارد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فارس، با اشاره به اینکه انتخاب درست می‌تواند وضعیت را بهتر کند، اظهار کرد: تجربه در قوه قضائیه نشان داده که انتخاب درست باعث بهبود و رضایت می‌شود زیرا امروز دوست و دشمن عملکرد خوب دستگاه قضائیه را تائید می‌کنند.

او، گفت: مردم باید از موضع عناد خارج شوند و پای کار بیایند زیرا هر دو مدل اصلاح طلب و اصولگرا را طی چند دهه دیده‌ایم و باید به دنبال دولت جوان و انقلابی باشیم.

انجوی نژاد، بیان کرد:  وضعیت امروز اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با یکدیگر گره خورده و در سراشیبی قرار دارد و اخلاق با اختلاس سیستماتیک دولت گره خورده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فارس، تصریح کرد: مرجع تقلید حکم شرعی می‌دهد اما پاسخ سیاسی می‌گیرد زیرا در نظامی که پایه‌های آن ها دینی و اعتقادی است مردم احکام شرعی را به گردن حاکمان می‌اندازند.

انجوی نژاد، ادامه داد: از اول انقلاب باید می‌دانستیم که در جمهوری اسلامی سبک زندگی حاکمان در اعتقاد مردم مؤثر  بوده که  امروز شاهد هستیم عملکرد دولت‌ها باعث بی اعتمادی برخی از مردم به اعتقادات نیز شده است.

او، با تاکید بر اینکه مسئولان امروز در بخش‌های مختلف مدیریتی کشور انگیزه عمل به آرمان‌ها و اعتقادات را ندارند، افزود: دغدغه و زندگی مسئولان با هم یکی شده و حتی در برخی از مواقع شاهدیم زندگی آن ها از دغدغه مسئولیتشان جلوتر است زیرا حاضر نیستند با یک حقوق ۲ کار را  انجام دهند و به گونه زندگی خود را چیده‌اند که باید به دنبال منافع خود باشند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فارس، اضافه کرد: امروز که به دنبال این هستیم وضعیت از این بدتر نشود اما اگر خواهان موفقیت و بهتر شدن وضعیت هستیم همه مردم کشور باید پای کار بیایند و به دنبال افراد جوان و انقلابی باشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.