در طرح «نشان ایرانی» روزنامه جام‌جم با معرفی رایگان محصولات و توانمندی‌های شرکت‌های نوپا، از کسب و کار‌های نوپا حمایت تبلیغی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فاز دوم طرح «نشان ایرانی» مؤسسه جام‌جم با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکار‌های نو با همکاری معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.

در این طرح روزنامه جام‌جم با معرفی رایگان محصولات، توانمندی‌های شرکت‌های نوپا، دانش‌بنیان، خلاق و فناور و مخترعان دارای اختراعاتی با ظرفیت صنعتی‌شدن، از کسب و کار‌های نوپا حمایت تبلیغی می‌کند.

متقاضیان می‌توانند از ظرفیت‌های تبلیغی روزنامه، ضمائم و فضای مجازی معادل ۳۰ میلیون تومان در قالب آگهی، رپرتاژ، تولید محتوا و ... بهره مند شوند.

لازم به ذکر است در طرح نشان ایرانی ۱ که مؤسسه جام‌جم در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و مطبوعاتی خود در سال ۹۸ برگزار کرد، ضمن حمایت از ۲۰۰ شرکت تولیدی، مبلغ ۳۷/۵۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال را نیز به این طرح اختصاص داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی neshan.jamejamdaily.ir مراجعه شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار