رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت ۲۹ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، آتش سوزی پراید اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اعزام آتش نشانان به محل حادثه واقع در کوی رسالت خیابان کرخه ۴ افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل با شعله‌های حریق و دود غلیظ مواجه شدند و با ایمن سازی و استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را اطفا کردند.

قنبری به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۹ و ۵۲ دقیقه واقع در منطقه کمپلو، بین خیابان ناصر خسرو و شیخ بها که به علت اتصال برق فن هواکش رخ داده بود اشاره کرد و بیان داشت: آتش سوزی نیزار ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه در منطقه زرگان خیابان یک شهدا که با دودغلیظی همراه بود و موجب مزاحمت ساکنین شده بود با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: اتصال فن هواکش در طبقه پنجم مجتمع مسکونی ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه در منطقه گلستان خیابان اصفهان منجر به آتش سوزی و دودگرفتگی واحد مسکونی شد و شعله‌های آتش در کانون حریق با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش و سرایت حریق در داخل واحد مسکونی و سایر واحد‌های همجوار جلوگیری بعمل آمد و دود ناشی از حریق به وسیله دستگاه فن فشار مثبت از ساختمان تخلیه شد.

او اظهار داشت: آتش نشانان در منطقه کمپلو خیابان سروش شمالی به نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ در جابجایی بیمار سنگین وزن کمک کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.