مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: زمین چمن مصنوعی در ۱۰۰نقطه خراسان رضوی ایجاد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مراسم افتتاح و بهره برداری از زمین ایجاد زمین چمن مصنوعی در ۱۰۰ نقطه خراسان رضوی گفت: در ایام دهه مبارک فجر ۴پروژه از زمین‌های چمن مصنوعی در نقاط روستایی شهرستان‌های بردسکن، نقاب، جوین و مشهد افتتاح شد.

او افزود: تا پایان امسال نیز در ۱۰نقطه دیگر از استان زمین‌های چمن مصنوعی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و برنامه ریزی شده است تا قبل از پایان دولت دوازدهم زمین‌های چمن مصنوعی استان به عدد ۱۰۰ برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: امید است با تخصیص اعتبارات بتوانیم از ۱۵۰پروژه نیمه تمام ورزشی در استان ۴۰پروژه آن را نیز تا تیرماه سال۱۴۰۰ تکمیل و مورد بهره برداری قرار دهیم.

فتاحی با بیان اینکه ۹خانه جوان دردست ساخت در استان داریم بیان کرد: برای اولین بار در دو شهرستان نیشابور و گناباد خانه جوان راه اندازی می‌شود که برای هر یک از این طرح‌ها ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و ۴خانه جوان دیگر را تا پایان دولت در استان افتتاح خواهیم کرد.

او با اشاره به راه اندازی ۴۲۰خانه ورزش روستایی ظرف دوسال گذشته تا کنون در استان تصریح کرد: ۱۰۰خانه ورزش روستایی دیگر را تا تیرماه سال۱۴۰۰ در استان ایجاد خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی سرانه فضای ورزش استان را ۷۳صدم مترمربع اعلام کرد و تاکید کرد: میانگین سرانه ورزشی اماکن متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان ۳۵صدم مترمربع است که در حد میانگین کشوری هستیم.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.