طرح های نیمه تمام ورزشی در گناباد نیازمند تامین اعتبار

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در این شهرستان، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

طرح های نیمه تمام ورزشی در گناباد نیازمند تامین اعتبارمحمد علی امینی رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مهمترین طرح های نیمه تمام نیازمند تامین اعتبار شهرستان شامل: خانه جوان، سالن های ورزشی و چمن های مصنوعی روستاهای سنو، باغ آسیا، نوده پشنگ، گیسور و گود ورزش باستانی روستای بیلند است.
 
او ادامه داد: دو چمن مصنوعی در روستاهای نوده پشنگ و گیسور در دست ساخت است که ۶ میلیارد ریال اعتبار آن از محل اعتبارات این اداره تامین شده است که بقیه اعتبار این طرح ها توسط شورا و دهیاری و خیران تامین می شود.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: همچنین سه سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال در روستاهای گناباد در حال ساخت است.
 
امینی افزود: با توجه به شرایط سخت نگهداری چمن های طبیعی و با توجه به ظرفیت های موجود در رشته فوتبال این شهرستان، ایجاد چهار زمین چمن مصنوعی در گناباد و شهرهای کاخک و بیدخت ضروری است.
 
انتهای پیام//ح.ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.