معاون آموزش تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی ویژه دانش آموزان دختر درآموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،صفدر سلطانی معاون آموزش تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم پنج زمین چمن مصنوعی در خراسان رضوی به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این زمین‌های چمن مصنوعی در شهر‌های بردسکن، کاشمر، مشهد، تایباد و چناران در حال اجرا است و تاکنون سه مورد آن‌ها به بهره برداری رسیده است.

معاون آموزش تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: هر زمین چمن مصنوعی هزار مترمربع مساحت دارد و بالغ بر ۳ میلیارد ریال اعتبار برای خرید، نصب، تجهیز و زیرسازی آن هزینه شده است.


سلطانی افزود: زمین چمن مصنوعی که در آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد به بهره برداری می رسد، نخستین چمن ویژه دانش آموزان دختر است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این چمن‌ها در مجموع آموزش و پرورش خراسان رضوی دارای ۲۱ زمین چمن مصنوعی برای دانش آموزان است.

معاون آموزش تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: خراسان رضوی دارای یک میلیون و ۲۲۲ هزار دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام//ف. س


نخستین چمن مصنوعی برای دانش آموزان دختر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.