بازیکنان مس رفسنجان در روزی که به یاد علی انصاریان با پیراهن‌های مشکی مقابل شهرخودرو قرار گرفته بودند، توانستند با گرفتن ۳ امتیاز این دیدار، دست پر به خانه بازگردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ بیستم به یاد و نام علی انصاریان برگزار شد، بازیکنان مس رفسنجان در این دیدار که در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد انجام شد، با پیراهن مشکی و به یاد دو بازیکن از دست رفته فوتبال ایران وارد زمین شدند و در عکس تیمی آن‌ها دو بنر از مهرداد میناوند و علی انصاریان وجود داشت.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با ۱۸ امتیاز رتبه نهم جدول رده بندی را در اختیار داشت و شاگردان محمد ربیعی با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار داشتند.

نیمه اول این مسابقه در شرایطی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت که مس رفسنجان نمایش بهتری داشت و در دقایق ابتدایی نیمه دوم هم به همین ترتیب در زمین ظاهر شد تا اینکه در دقیقه ۶۴ بازی این تیم به نتیجه ختم شد و روی غفلتی که خط دفاعی شهرخودرو داشت، فراز امامعلی با یک کار فردی زیبا گل تیمش را در دقیقه ۶۴ وارد دروازه میزبان کرد.

بدین ترتیب تیم صنعت مس رفسنجان توانست سه امتیاز این دیدار را بگیرد و صعودی ۵ پله‌ای در جدول رده بندی داشته باشد و با ۱۹ امتیاز رتبه هفتم را در اختیار بگیرد، در سوی مقابل شهرخوردو نیز یک پله سقوط کرد و به رتبه دهم رفت.

آنچه که این دیدار را جذاب کرد، ادامه روند شکست ناپذیری مس رفسنجان بود که از ۴ دیدار اخیر صاحب دو برد و دو تساوی شده بود و حالا با این پیروزی تیمی که روز‌های ابتدایی سختی را در لیگ بیستم سپری کرد، شرایط ایده آلی در جدول رده بندی پیدا کرده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۰۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
لباس مشکی!!!!
اوج همدردی با مردم ایران
دست مریزاد قهرمانان
این روزها جامعه فوتبال کشور داغدار دو عزیز است و لباس مشکی پوشیدن بازیکنان، اوج همدردی با مردم را نشان داد. ای ول به غیرتتان!
آخرین اخبار