هدیه روز زن به زوج‌های جوان استان مرکزی

بسیج سازندگی به مناسبت روز زن ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان هدیه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز میلاد دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در نقاط مختلف استان اهدا کرد.

امید محترمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با توزیع این مرحله توزیع جهیزیه‌ها در سال ۹۹ به ۴۵۰ سری می‌رسد که سعی داریم این اقدام خداپسندانه ادامه دار باشد که نیاز است خیرین و مردم بیشتر مشارکت داشته باشند.

محترمی با بیان اینکه به جهت حمایت از کالای ایرانی کلیه مواردی که در جهیزیه تهیه شده اند از تولید داخل و با کیفیت هستند افزود: سپاه روح الله استان مرکزی در طول یک سال اخیر هزارو ۲۵۰ جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا کرده و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

او اضافه کرد: یکی از رویکرد‌هایی که بسیج سازندگی با تهیه و توزیع جهیزیه‌ها دنبال می‌کند حمایت از ازدواج آسان جوانان است که اگر این مسئله به فرهنگ رایج و عمومی تبدیل شود قطعا بسیاری از مشکلات جوانان حل خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۳۱ هزار بسته حمایتی به آسیب دیدگان از کرونا توسط سپاه روح الله استان مرکزی ارائه شده و همچنین هزار لوازم التحریر نیز به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

او ادامه داد: نهضت کمک مومنانه به شکل محله محور، افتتاح ۴۰ واحد مسکونی برای، ولی نعمتان انقلاب، بهره برداری از ۶۰۰ امین صندوق قرض الحسنه با رویکرد مردمی، بهره برداری از ۶۴۰ فرصت شغلی، افتتاح ۲۰ تعاونی در قالب صندوق‌ها و بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی از جمله برنامه‌های دیگر بسیج سازندگی در ایام الله دهه فجر امسال است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.