در طرح شهید سلیمانی، بسیجیان مبتلایان به کرونا را از درب منزلشان رصد و شناسایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  متین فر مسئول بهداشت سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، رصد و شناسایی و درمان مبتلایان به کرونا با حضور بسیجیان جلوی درب منازل انجام می‌شود.

متین فر افزود: با هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین طرح شهید سلیمانی با هدف رصد، شناسایی و کمک به درمان بیماران کرونایی در سطح استان اجرا می‌شود.

او اضافه کرد: در این طرح بسیجیان جلوی درب منازل حضور یافته و اطلاعات افراد را تهیه و در پایگاه‌های سلامت محله رصد و از لحاظ بیماری کرونا بررسی و در صورت نیاز به درمان آن‌ها اقدام می‌شود.

به گفته سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ذیل قرارگاه  محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی  بیش از ۹۰۰ تیم محله محور در سطح استان  مرکزی تشکیل شده و آموزش‌های لازم را دیده اند ودر قالب کمک‌های مومنانه طرح شهید سلیمانی توزیع گوشت قربانی، بسته‌های درمانی، آموزشی، بهداشتی و جهیزیه برای زوج‌های جوان همچنان ادامه دارد.

طرح شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بسیج، هلال احمر و به صورت محله محور و بر مبنای تست کرونا و غربالگری مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.