جلسه مشترک هماهنگی ستاد شهرستانی ویژه بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جلسه مشترک هماهنگی ستاد شهرستانی دهه بصیرت و میثاق با ولایت، بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه فاطمیه (س) با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان محلات در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشکیل کمیته‌های سه‌گانه‌ی اطلاع رسانی، فرهنگی، هنری و فضای مجازی و کمیته برگزاری مراسم و تعیین وظایف این کمیته‌ها مقرر شد یادواره شهدای مقاومت و سردار سلیمانی به صورت محدود، متشکل از خانواده‌های شهدا و مسئولین در دانشگاه پیام نور برگزار شود.

همچنین مقرر شد بزرگداشت روز نهم دی با سخنرانی امام جمعه محلات در دفتر امام جمعه به صورت محدود انجام و از فضای مجازی پخش شود.

برگزاری مراسم ایام فاطمیه (س)، قدردانی از رزمندگان مدافع حرم و سرکشی به خانواده‌های شهدای مدافع حرم، راه اندازی پویش کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی از جمله برنامه‌های مصوب بود.

برگزاری جلسه تحلیل و بررسی کتاب شهید سلیمانی هم از دیگر برنامه‌هایی بود که قرار است در این ایام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.