آیت الله موسوی جزایری با اعلام آمادگی برای تزریق واکسن ایرانی کرونا گفت: واکسن را با افتخار تزریق می کنم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با اعلام آمادگی برای تزریق واکسن ایرانی کرونا گفت: به گفته کارشناسان و متخصصان وزارت بهداشت، واکسن ایرانی ۱۰۰ درصد ایمن و قابل اعتماد است.

او با بیان اینکه ایرانی‌ها همیشه ثابت کرده اند که در علم پیشرو هستند و این بار هم دنیا را شگفت زده خواهند کرد، افزود: خبر‌های خوبی طی روز‌های گذشته از واکسن ایرانی کرونا شنیده ایم و این اعتماد ما را به دستاورد‌های دانشمندان کشورمان بالا برده است.

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: واکسن ایرانی کرونا در فاز نخست آزمایش انسانی عارضه خاصی نداشته و این موضوع نشان از یک موفقیت بزرگ در بخش پزشکی ایران دارد و مردم هم باید به این موفقیت احترام بگذارند، این در حالی است که واکسن‌های اروپایی و آمریکایی تاکنون ده‌ها نفر را به کام مرگ کشانده اند، به همین دلیل قابل اعتماد نیستند و من به همراه خانواده ام تا زمان عرضه واکسن ایرانی کرونا منتظر می‌مانیم.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با قدردانی از تلاش کادر درمان و پزشکی کشور و خوزستان برای مهار و کنترل این بیماری تصریح کرد: همه مردم باید در کنار تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مهار این بیماری منحوس کمک کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.