معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه جیرفت توانسته اند در اولین ماه سال ۲۰۲۱ میلادی ۱۵ مقاله با نمایه ISI منتشر کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر حسین دوماری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت : در اولین ماه (ژانویه) سال ۲۰۲۱، اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت توانسته¬اند ۱۵ مقاله با نمایه ISI  منتشرکنند که این تعداد مقاله، بیش از دو برابر میانگین ماهانه انتشار مقاله در سال قبل (۲۰۲۰) است.

او با اشاره به کیفیت بالای مقالات منتشر شده توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد این مقالات در مجلات چارک اول و دوم (Q۱,Q۲) چاپ شده اند که نشان دهنده ظرفیت و توان بالای اساتید دانشگاه جیرفت  است.

دکتر دوماری با بیان این مطلب که یکی از اولویت‌های سند چشم انداز دانشگاه جیرفت رفع مشکلات و معضلات منطقه می‌باشد تصریح کرد: در راستای حمایت از اعضای هیات علمی که پژوهش‌های کاربردی خود را به سمت رفع نیاز‌های جامعه سوق دهند بسته‌های تشویقی به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

او بیان کرد: دانشگاه جیرفت با امضای تفاهم نامه‌های همکاری با دستگاه‌های اجرای، اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی توانسته بستر خوبی را برای اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای فعالیت‌های پژوهشی ایجاد کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
shahin pegah
۱۹:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
ماشاالله. انشالله همیشه موفق باشید