مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: در حال حاضر ۱۰۰درصد خانوار شهری و ۸۸.۴ درصد خانوار روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدلو مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: در حال حاضر همه ۲۱ شهر استان با ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۶۰۲ روستای استان با ۸۸.۴ درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

او افزود: در مجموع ۹۶.۲ درصد خانوار‌های شهری و روستایی استان زنجان به شبکه گاز کشور متصل است.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اقدامات قابل توجهی در حوزه گازرسانی در کشور و استان زنجان اتفاق افتاده و دهه فجر فرصتی مغتنم برای بازخوانی انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاورد‌های آن در عرصه‌های گوناگون است، گفت: گاز زنجان دهه فجر امسال با افتتاح گازرسانی به ۹ روستا و۵۰ واحد صنعتی و تولیدی در خدمت هم استانی‌های عزیز است.

احمدلو ادامه داد: در مجموع بیش از ۱۵میلیارد و ۵۱ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها اختصاص یافته است.

اوبا اشاره به اینکه با احتساب ۹ پروژه روستایی قابل افتتاح در دهه فجر با ۵۱۲ خانوار مجموع روستا‌های بهره‌مند از گاز در زنجان به ۶۰۲ روستا با ۹۴ هزار و ۸۹ خانوار می‌رسد، افزود: ۱۰ میلیارد و۲۴۰ میلیون تومان اعتبار برای گازرسانی به این روستا‌ها هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان از افتتاح طرح گازرسانی به ۵۰ واحد صنعتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۱۱ میلیون تومان در استان زنجان خبر داد و گفت: با این اقدام مجموع واحد‌های صنعتی و تولیدی بهره‌مند از گاز در استان زنجان به ۲ هزار و ۱۶۱ واحد می‌رسد.

احمـدلو با بیان اینکه یکی از مهمترین مطالبات مردم در کل کشور استفاده از سوخت پاک و ارزان گاز است، گفت: در حال حاضر و در جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی ایران شرکت گاز زنجان مفتخر است که با اجرای ۵۹۳ کیلومتر خطوط انتقال، اجرای ۶ هزار و ۹۴۰ کیلومتر شبکه و خط تغذیه و نصب ۱۹۳ هزار و ۹۰۱ انشعاب شهری و روستایی به ۳۶۵ هزار و ۵۵ مصرف کننده خانگی، تجاری عمده و صنعتی، خدمات ارائه می‌کند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.