سینماهای یادمان سمنان و فرهنگ و هلال شاهرود فیلم‌های جشنواره فجر را اکران می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اکران فیلم بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در شهرستان‌ها قرار است از ۱۵ تا ۲۲ بهمن انجام شود.
 
او افزود: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر امسال به دلیل شرایط کرونایی هر روز در دو سانس ۱۵ و ۱۸ در این سینما‌ها اکران خواهد شد.
 
فلاح با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برگزاری این جشنواره افزود : به دلیل شرایط کرونایی ظرفیت پذیرش مخاطب در سینما‌های اکران کننده فیلم‌های جشنواره فجر فقط ۳۰ درصد ظرفیت کل است و مخاطبان باید از ماسک استفاده کنند.
 
جشنواره فیلم فجر با هماهنگی ستاد کرونا و وزارت بهداشت فقط در شهر‌های آبی و زرد و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و فاصله بین دو سانس نیم ساعت است و در این زمان سالن‌ها ضدعفونی و تهویه هوا در آن‌ها انجام می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین افزود : بمنظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی فروش بلیط‌ها بصورت مجازی و از طریق سامانه‌های www.irantic.com، www.cinematicket.org و www.gisheh۷.ir  انجام خواهد شد و حداکثر سقف فروش بلیط برای هر سالن حداکثر معادل ۳۰ درصد گنجایش سالن سینما خواهد بود.
 
انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.