کلینیک فرهنگیان استان کرمان در دومین روز از دهه فجر به دستگاه‌های سونوگرافی، ماموگرافی، تست ورزش، ایمپلنت و OPG با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان مجهز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در آیین افتتاح بخش‌های مختلف کلینیک فرهنگیان توجه به معیشت و رفاه فرهنگیان را لازمه ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانست و گفت: تکریم معلم مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

او با اشاره به راه اندازی مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در تمامی شهرستان‌های استان از راه اندازی و تجهیز کلینیک‌های فرهنگیان در اکثر شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد.

اسکندری نسب عنوان کرد: بخش رادیولوژی کلینیک فرهنگیان استان کرمان با خرید دستگاه ماموگرافی هالوژیک با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات درمانی به عموم مردم و فرهنگیان است.

او از تجهیز کلینیک فرهنگیان استان به دو دستگاه سونوگرافی پیشرفته با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز خبر داد.

اسکندری نسب گفت: کلینیک فرهنگیان استان به دستگاه تست ورزش قلب با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیون تومان تجهیز شده و آمادگی پذیرش هم استانی‌ها را در این زمینه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از تجهیز بخش دندان پزشکی کلینیک فرهنگیان استان به دستگاه ایمپلنت و دستگاه OPG با اعتباری بالغ بر ۳۶۵ میلیون تومان خبر داد.

آیین رونمایی از تجهیزات پزشکی کلینیک فرهنگیان استان کرمان در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از پزشکان و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.