سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از برگزاری آیین رونمایی پوستر جشنواره بین المللی فیلم فجر در آبادان خبر داد.

محمد برکت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، گفت: با همکاری های صورت گرفته توسط بخش سینمایی وزار فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند ،شهروندان آبادان و خرمشهر در این  ایام الله فیلم های جشنواره بین المللی فجر را به تماشا خواهند نشست.

او افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته 16 فیلم در آبادان و خرمشهر به اکران در خواهند آمد که مردم عزیز منطقه آزاد اروند با استفاده از سایت های فروش بلیط می توانند نسبت به تهیه بلیط فیلم دلخواه خود در زمان و مکان  مورد نظر از این موقعیت سینمایی بهره ببرند.

برکت آغاز اکران فیلم ها جشنواره بین المللی فجر  در آبادان و خرمشهر را از تاریخ 15 بهمن ماه جاری عنوان کرد و گفت: در شهرستان  آبادان دو سینمای مهر و آزادی و در خرمشهر سینمای نخل ،محل اکران این فیلم ها خواهند بود .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در پایان از علاقمندان به فعالیت های فرهنگی هنری خواست با همکاری و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در زمینه بیماری کرونا ویروس ،زمینه را برای فعالیت های بیشتر مهیا نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.