فرماندار مشهد گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر ۲۶۸ پروژه دستگاه‌های اجرایی مشهد، بااعتبار بالغ‌بر دو هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد همزمان با اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: از مجموع پروژه دهه فجر، ۲۲۹پروژه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و ۳۹ پروژه کلنگ زنی می‌شود.

او بابیان اینکه برای پروژه‌های افتتاحی یک هزار و چهارصد و هفت میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: یک هزار و دویست و پنج میلیارد تومان اعتبار مربوط به پروژه‌های کلنگ زنی است.

فرماندار مشهد ادامه داد: دو هزار و ششصد و دوازده میلیارد تومان اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های دهه فجر شهرستان، از محل اعتبارات ملی، اعتبارات استانی، منابع داخلی، تسهیلات بانکی و از سایر منابع تأمین اعتبارشده است.
بیشتربخوانید
بهره برداری از هزار و ۴۹۰ پروژه در خراسان رضوی

هاشمی بیان کرد: شهرداری مشهد با ۶۵ پروژه و جمع اعتبار ۵۰۲ میلیارد تومان دارای بیشترین سهم کل پروژه‌های افتتاحی است.

شروع عملیات اجرایی سازه‌های جانبی و معماری ایستگاه باب الجواد (ع) و ایستگاه پایانه امام رضا (ع) و پارکینگ پایانه آزادی مربوط به شهرداری مشهد و همچنین توسعه سایت ۲ و۳و ۴ G) توسعه پورت تلفن ثابت) شرکت مخابرات و فاز یک و دو خط تغذیه رینگ جنوبی مشهد مربوط به شرکت گاز از جمله پروژه‌های دهه فجر مشهد به شمار می‌روند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.